Den Första December.



Idag så försovde jag mig så jag hann inte se julkaledern. Men sen när jag kom hem från skolan så såg jag den på datorn, den var inte så bra men det går att se på. För man måste nästan se julkalendern för det har som blivit tradition och det som också har blivit tradition är att he en chokladkalede. Och jag har inte köpt någon än, men en sån får man skaffa sig!!!

Idag så tog jag hem jätte mycket böcker från skolan så jag skulle plugga. Och dom som känner mig vet att jag tar hem böcker men pluggar aldrig! Men idag har jag gjort jätte mycket jag är typ riktigt stolt över mig själv.
Men nu så ska jag fortsätta plugga.
Syns sen
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0