Äntligen!!

Äntligen så har vi fått tillbaka el:en. Det har varit strömavbrott. Och det var inte så lätta att duscha, sminka sig och klä sig i mörkret!!!

Är inte så peppad på skola för vi har so-prov som jag inte har tränat på så mycket. Men det går säkert bra ändå, eller det får vi hoppas på :)

Idag så har jag på mig en klänning från cubus, riktigt söt faktiskt. Den är blommig och jag gillar blommiga saker och speciellt små blommor.
Jag har en blommig kjol också och håller på att sy en blommig väska på syslöjden. Det blommmiga tyger får mig att tänka på sommaren.

Aja nu så ska jag göra mig klar för skolan!!
Syns senare
/Olivia♥



Klänning från Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0