Make up ....

Nu så sitter jag och kollar  på kläder och smink på internet. Och då kom jag på att jag behäver en concealer som kan täcka min ringar runt ögonen och en ny rouge. Så det ska jag önska mej från make up store i julklapp. Eller så kan det vara ett till make up store party då man får 20% rabatt i hela butiken. Förra gången dom hade ett sånt party i Skellefteå så var jag där och då köpte jag en fondation och en fondationborste, och sen så hade några kompisar beställt saker med mej. Och om man handlade för 500 kr så fick man en necessär, en glitter-eyeliner och en cybershadow.

Aja nu så blir jag deprimerad för jag inte har pengar till allt jag vill köpa, så jag ska gå och se tv i stället.
/ Olivia♥


Matt foundation - vanilla, Foundationborste + necessären jag fick



Glitter-eyeliner - sputink  (som jag fick)



Cybershadow - gecco  (som jag fick)

Bilder tagna av mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0