Text..

Igår kväll var jag med Olivia, Linn, Tobbe, Albin, Samme, Gustav och Nicklas. Vi kom på iden att fara till Erik och se vad som hände där, så vi tog mopparna och for dit. Träffade massa folk  och sånt. Vi for när nån fick ett sms att polisen skulle komma, men jag tror aldrig att polisen kom.

Idag ska jag ha match på tallbacka klockan tre mot Jörn. Är ganska peppad men ändå nervös för det blir årets första 11mannamatch. Så kom och heja på oss!
Sen efter matchen far jag till stan och ska vara med massa kompisar, äta gott och ha det trevligt.

Imorgon ska jag till farmor som bor i glommersträsk, hon fyller 70år så då måste man följa vare sig man vill eller inte. Jag ska försöka att övertala min föreldrar att inte jag behöver följa med. För när var hon på mitt födelsekalas sist? Hon kanske har varit på mitt kalas en gång, det är alltid vi som far till henne.

So long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0