Melodifestival-tältet

Följde med Mamma och Pappa till Mormor idag, vi skulle hjälpa henne att flytta. Hon bjöd såklart på jätte mycket fika som alla gamlingar gör. Direkt man far till en gamling som farfar eller mormor så får man räkna med fika och det är ju inte lite heller man får. Medans dom smaskar på en liten kaka så har dom ställt fram flera sorter till deras gäst.

Imorgon blir det att kliva upp tidigt för jag ska vara hos tandgubben klockan tio i 8, det var tänkt först att jag skulle åka buss till stan men då fick jag åka med Olivias pappa som ska till jobbet.

Jag ska även till stan efter skolan med Olivia för då ska vi se på Melodifestival-tältet som står på torget och all andra Melodifestival saker som finns i stan nu.

Nu: måla naglarna blåa :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har utmanat dig i min blogg!

2009-02-10 @ 22:55:47
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0