Torsdag

Min dag idag har bestått av nationella-prov, bon aqua, vindruvor och tv. Nationella gick bra och jag var nöjd med min novell men jag han inte ren skriva hela, så slutet fick jag lämna in på kladdpapper. Vi fick tre timmar på hos och jag var lite för seg, men det var kanske för jag käka så mycket druvor och drack så mycket vatten.

Imorogn är jag ledig, lika så på måndag för lärarna ska ha nån utbildnings tjafs. Imorgon så här det även cafekväll på gluggen som vi i tjejgruppen har ordnat för att få in pengar. Vi har bjudit in föreldrar och kompisar. Vi har även skaffat fram nån som ska spela gitarr och en som ska sjunga, så jag tror det blir bra. Kom och fika vet ja!!



Våran ena hund Jonna

Kommentarer
Postat av: Lisa

aw, söt :D

2009-02-07 @ 13:19:46
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0