Helgen in the big city Skellefteå

Nu sitter jag i min brors lägenhet och kollar på när han spelar på sitt playsation 3. Jag är här för att min yngsta storebror ska flytta till Katrineholm(ligger ca en timme från Stockholm) och då skulle mamma och pappa följa han dit ner så då sa mamma då får välja att vara hoss Magnus och Carro eller hoss mormor, så jag valde magnus och carro. Så jag och Jonna var där tillsamans.

Jag har inte kunnat blogga i helgen för att det har varit nåt fel på deras dator, så här kommer en liten resume på vad jag

har gjort i helgen:


Fredag:




Efter skolan så for jag till Skellefteå med bussen, på bussstationen väntade Carro på mig så vi gick till lägenheten tillsamans. Vi gick ut och gick med Jonna. Sen gjorde vi tacos, sen kom magns hem så då åt vi. Senare mot kvällen så såg jag och Carro Let´s Dance. Efter det var slut blev det lite skräp tv och sen gick vi och la hoss.

Lördag:

Efter jag hade vakna fika fruksost och lunch så tog jag och Magnus, Jonna ut på en liten promenad den bar av till stan. Jag  passade på att köpa mitt favo-godis från godisvågen( mandel-polkagrisar från byske) jag köpte också ett smackers coca cola.

Efter vi hade ätit middag(tacos i gen) kom Carros syrra Malin dom skulle beställa från Forever 21 så jag fick beställa också. Jag kan lägga in sen vad jag köpte. Sen drog jag ner på stan där jag mötte Albin och Linn. Vi gick på hemmakväll och hyrde Nära och Kära. Vi orkade inte gå till Linn så vi åkte lokalare, i bussen ringde vi Tobias och tvinga han att komma. Tobias kom vi såg filmen men den lagga hela tiden så vi stängde av den och sattde hoss vid datorn.

När jag kom hem till lägenheten så såg jag och Carro halva Twilight sen gick vi och la hoss.



Söndag:

Nu när jag har ätit fruckost/lunch så har jag tänkt att dra en runda på stan.

Så hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0