Min födelsedag...

Nyss for den sista som firade mig hem. Mycket trevligt var det, hela dan har varit trevlig.
Vaknade kring 9 av mamma och pappa som kom och grattade mig. Fick några presenter och så. Sen blev det dushen fixa mig sen bar det av till stan med Olivia. Följde henne för att ta spruta hålla handen och skratta åt henne. Det blev bara en tröja med fransar från Gina köpt. Sen gick vi på Subway och köpte macka och kakor och en Smoothie från Waynes. Sen gick vi till älven, åt och njöt av det fina vädret.

När jag kom hem så dröjde inte det så länge innan släktingarna kom då blev det mycket fika. Presenterna jag fått idag var ett par converse, fina kläder, pengar, godis, ett smycke, hårvax, en sked och ett presentkort. Tack för allt!

Min och Olivias utflykt till stan:


Mina Nya Skor!


Kommentarer
Postat av: elin

Grattis på födelsedagen, hoppas du hade en fin dag :D

2009-07-30 @ 22:43:18
URL: http://gullerumpan.blogg.se/
Postat av: Lena

GRATTIS I EFTERSKOTT! :D <3

2009-08-02 @ 11:46:26
URL: http://lennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0