Idag och en annan dag






Idag var jag på stan med Olivia och Moa. Det blev inhadlat några saker (kommer sen). Vi kollade på markanden och på karusellerna, vi skulle egentligen åka men sen vågade vi inte, kanske blir imorogn får se och sen shoppade, köpte även nybakt munk. Moa bjöd mig på fika på waynes och gissa vem som satt där käka soppa, jo Johan Palm och han bror. Först såg jag han bakirfån och tänkte vilken ful frilla den där killen hade. Men sen såg Olivia att det var han och hans bror. När jag Olivia kom hem så for vi och köpte varsin glass.









För nån dag sen så sov jag över i Olivias stuga, det var väldigt mysigt. Jag, hon och hennes syskon skulle ta båten till storstrand och mitt ute på havet stannde motorn och vi fick inte igång den. Så då började Olivia ro till stranden, men det var tur att vågorna var med oss och att det inte var så långt kvar. Så då badade vi där och sen kom hennes föräldrar och bogserade hem båten.

Kommentarer
Postat av: moa

ursh tabort bilden påmig :(

2009-07-03 @ 01:32:11
URL: http://moasbabbel.blogg.se/
Postat av: moa

nej gud nej!!

fick du mina sms`?

2009-07-03 @ 12:03:03
URL: http://moasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0