bara text.

Idag vaknade jag tidigt - fika frukost -sen drog jag med moppen tills susanna. Därifrån fick jag skjuts med bil till stan. Alla som skulle spela mötes på statoil. Vi var bara 11st. Vi drog till kåge för att spela match mot kaif. Vi fick stor stryk vågar inte ens skriva vad vi förlora med. Men vi kan skylla på att vi inte hade några avbytare osv.
I går var jag med massa kompisar. Först var vi på byagården och skulle se film men då funka inte tv, så då for vi till ebba och skulle film. Men där funka de inte heller tvn så då fick vi hitta på nåt annat, det blev bara en massa prat ist. Igår var även ida med oss som nyss hade kommit hem från mallis, hon var jätte brun. Hon berätta om vad hon hade gjort osv....
Aja vi hörs sen idag, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0