Gå på bio nån gång?

I går på skolan hade vi fotbollsturnering, gick inte så bra förlorde alla matcher. Men vi är vana. När jag kom hem så ducha jag osv gjorde mig klar. För sen så skjutsade mamma och pappa, mig, olivia och fanny till mobacken. Vi var bjudna till en tackmiddag för vi hade hjälpt till på barnenskonferens. Nu är jag även inte sur på dem längre för vi ska få ersättning för resan och sen fick alla som hade hjälpt till 100kr på bion. Så är det nån som vill se med mig? Sen efter middan så for vi hem. Och då cyklade jag och olivia upp till skolan för där var folket, därefter så drog vi hem till niklas och hoppa studsmatta osv. Sen for jag och olivia hem till mig och åt kladdkaka.


Har ingen bild, så ni får nöja er med mina kunskaper på paint.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tråkigt att ni förlorade!

2009-06-10 @ 11:08:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0