Hej!

Hej! Nu har jag haft en liten paus men jag vill ändå fortsätta att blogg. Det kanske inte blir så ofta och kanske lite mer bilder, men vi får se. Ni kanske har sett att jag har gjort en ny kategori som heter: jag ritar. Den kommer att fyllas på senare.

Men då kan jag börja med att berätta vad jag gjorde igår. Jag fick besök av den efterlängtade Moa. Vi såg film, gick ut och gick, pratade en massa, skratta och käka glass. Jag åt min första Ben and Jerrys igår, tack vare Moa. Den var hur god som helst så det blir då inte min sista.

Idag har jag mått bajs, har typ sovit hela dan försökt att äta med det blev inte så lyckat. Så idag blir det ingen träning för mig, hade verkligen hoppats på det för det var ett tag sen nu men då får jag se fram emot på torsdag.

Jag köpte en Cookie Dough och Moa en Half Baked


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0