brosan

Direkt efter skolan idag for jag och mina föräldrar till stan för att köpa presenter till min bror som fyllde 20 år igår. Han har ju varit i Katrineholm för att gå skola men nu sitter han på tåget till Skelleftå, för att han ska göra sin praktik. Så dår får han väl presenterna imorgon. Men istan hämta vi även ett bord åt mormor som vi for till ursviken för att lämna till henne. Mormor bjöd på middag och efterrätt, hon hade även gjort ett par vantar åt mig, skitfina.

Här kommer en fin bild på minbror och min söta mormor:


Kommentarer
Postat av: BIANCA

LAILA VS MAGNUS?

VEM HEJAR DU PÅ? :DDDD

&

vilken av klänningarna skulle du valt?

puss

2009-03-27 @ 18:25:39
URL: http://hejbianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0