arg och besviken

Jag känner mig så arg och besviken. Som några vet har jag gått ledarskola och då fick jag och två av mina kompisar ett jobb på barnenskonferens under kristihimmels. Dem sa att vi skulle få 200 kr per dag. Jag tänkte att det skulle bli drygt att var där under vårat minilov vi hade från skolan, men då blev man ändå frestad av dem 800 kronorna man skulle få så då ställde jag upp. Och nyss frågade min ena kompis hur betalningen skulle ske. Men då kom det fram att vi inte kommer att få några pengar. Jag är så arg att jag har missat så mycket under dem dagarna för jag skulle upp tidigt och fara till stan och vara där till tre eller fyra. Jag for till och med tidigt från josse kalas för jag skulle fara med moppen klockan 8 från bure nästa dag. Jag har dessutom slösat bensin, och kommer inte få ett öre. Jag fattar inte hur dem kan tro att vi var där för vi inte har nåt liv och gör det gratis. Att vi till och med hade lov och var där alla dagarna. ÅÅÅÅÅÅ jag blir så arg. Om dem lovar pengar så ska dem ge oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fasen?! Hur kan ni inte få några pengar? Dåligt av dom! Gissa vem som har piercat sig idag? :) hihi

2009-05-27 @ 20:11:26
Postat av: Carro

Det var från mig :)

2009-05-27 @ 20:24:56
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Yes nu är det gjort! Jag kan följa med dig om du skulle komam fram till att du också vill :) Tänk bara på att man inte får bada på ett tag, men är man badkruka som jag så går det nog galant!

2009-05-28 @ 16:59:38
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0