1 maj (igår)


Bild på Bella från i Sommras!

Igår hade jag det jätte trevligt. Vaknade vid 12 och då klev jag och olivia upp (hon hade sovit hos mig) och gjorde brunch. Det var ju sånt fint väder så vi gick ut och åt. Sen sola vi och såg lite tv. Därefter for Olivia hem till sig, så jag gick i duchen och klädde mig för vi skulle fara och köpa glass sen. Efter glassen cykla vi omkring, hamnade i en lekpark, gungade och pratade och sånt. När vi kom hem till mig åt vi kyckling och pasta som mamma hade gjort. Sen tog vi mopparna till Albin för att vara med Ida, Albin och Tobias. Sen for vi alla till Erik, han hade fest så for dit för att träffa lite folk och sånt. Var inte länge där så då for vi hem till Bure igen och då följde Josse och Kalle med. Sen for på Statoil för att hyra film och köpa godis. Vi hyrde Ciao Bella som alla hade sett tre gånger var förutom jag som inte ens hade sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0