Min hund luktar plommon






Min hund luktar plommon för hon har blivit ny klippt och ny badad i sitt nya plommon schampoo. Så nu är hon jätte vit.

Idag har jag haft mattenationella. Som inte gick så bra fick hjärnsläpp på allt. Till och med G-frågorna tyckte jag var svåra. Jag var tvungen att missa träningen idag för att jag hade för mycket kvar på USA. Så min dag har varit mycket plugg, hunnit fått ångest för att man har så mycket kvar i skolarbete men så lite tid. Men jag rundade av min dag bra med Ugly Betty, Desperate Housewives och en glass. Och med dessa bilder(ovanför↑) vill jag säga godnatt. För nu ska jag krypa ner i min säng och se tv tills jag somnar.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0